Jaký druh léčivé energie používám?

28.03.2020

Možná se ptáte jakým způsobem se dá použít léčivá energie a jaká vlastně ta energie může být? Je více možností využití léčivých energií, je i více druhů těchto energií, od těžkých, téměř hmotných až po ty velmi jemné, lehounké jako vánek světla. Nicméně vám povím o té, kterou využívám já.

Sám pro sebe jsem si ji pojmenoval jako energii "svobodnou" nebo také "volnou". Svobodná je v tom duchu, že při jejím použití neovlivňuji místo, ani způsob jakým tato energie působí. Pokud bych totiž svou myslí ovlivňoval místo, nebo i její účinek, velmi bych ji omezil. Navíc bych mohl léčeného člověka připravit o osobní zkušenost, která by ho mohla přivést k dalšímu duchovnímu poznání. A to nechci. 

Každá cesta ke Světlu, začíná osobní touhou po poznání...

Nechci násilně zasahovat do osobních plánů mých klientů, do neviditelných souvislostí, které v budoucnu vedou k poznání světla. chci toto poznání podporovat. Proto je energie, kterou používám svobodná. Je ovlivněna pouze silou Světla a osobního poznání klienta. Sama si nalézá místa a způsob jakým působí. Nezasahuje negativně do běhu karmických událostí, ale podporuje poznání. 

Proto nikdy nevím jakým způsobem bude na toho, či onoho člověka působit. Jsem v té chvíli prostředníkem, něco jako zesíleným kanálem světla. A čím lépe jsem na tom se svým poznáním já, tím lépe a svobodněji může tato energie skrze mě protékat. Takže i já neustále musím pracovat na podpoře světla a lásky ve mně. Stejně tak se každý klient, s kterým spolupracuji, stává pro mě inspirací na mé cestě. Nikdy totiž ke mně nepřichází člověk, od kterého bych se neměl co naučit... 

Jaromír

Jaromír Křivánek - léčitel, duchovní průvodce, učitel vnímavosti.
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky