Skrze moje ruce, poznáte mě....

06.04.2020

Víte, reflexní terapie není jen o masáži bodů na noze. Je především o kontaktu dvou lidí, kdy vám terapeut, skrze své ruce předává informace o sobě.  A skrze vaše nohy naopak přijímá informace o vás. Jste v tu chvíli vzájemně propojeni a můžete se obdarovávat.

Pokud přijdete ke mně na masáž chodidel, zaměřuji se především na tento kontakt energií, to je pro mě důležité. Chci aby ode mě k vám proudily pouze světlé energie a když cítím z vašich nohou nějakou nerovnováhu, vědomě ji vyrovnávám zářením energií, které z kosmu mnou procházejí. 

Srdce je vašim bohatstvím....

Proto říkám: "skrze moje ruce poznáte mě".  Ruce jsou pro mě důležité, stejně jako vaše nohy. Mívám občas pocit, že nahlížím do vašich srdcí a musím říct, jsou krásná. Važte si jich, nosíte v nich bohatství, které se občas dostává na světlo. A moje masáže vám v tom pomáhají. 

Jaromír

Jaromír Křivánek - léčitel, duchovní průvodce, učitel vnímavosti.
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky