Země, jak se jí dotýkat.

06.04.2020

Ztratila ses země, ztratila ses mi,

kdepak tě hledat mám, kdepak jen jsi.

Jsem slepý a hluchý, snažím se snít,

vzpomínat na chvíle, kdy býval jsem s ní.

Země má země, pojď se mnou povídat,

země má země, na krásy vzpomínat.

... země:

"Jsem jak pták plný snů,

jak zahrada věčnosti na konci dnů.

Jsem pouští i mořem, úrodný háj,

jsem ta kterou hledáš, když zůstáváš sám.

Své slzy mi dáváš i radost tvou znám,

často se ztrácíš, když zapomínáš."

... jsi

Když položím na Tebe svou studenou dlaň,

zahřeješ ji a ukážeš svůj dar.

Když vložím do tebe semínko,

zakrátko ukážeš plod.

Jsi jak má matka, můj překrásný den,

zobrazíš v sobě můj největší sen.

... jsi

Vnořím se do tebe, své ruce i nohy,

nejsem tvůj sluha, nejsem tvůj pán.

jsi moje milá, má hořící zář,

ráno se vzbudím, sny své mi dáš.

jsi...

Jaromír

Jaromír Křivánek - léčitel, duchovní průvodce, učitel vnímavosti.
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky